Sistemul de apelare asistenta - Nurse call

Sistemul de apelare asistenta (“Nurse Call”) a aparut din nevoia evidenta de apelare imediata a personalului competent din spatiul medical de catre pacientul prezent in rezerva medicala sau de catre  asistentele medicale care au nevoie de un ajuor in plus. Echipamentele Nurse Call usureaza comunicarea dintre pacient si personalul medical al unui centru medical sau de ingrijire. Permite contactarea si alertarea personalului de ingrijire de catre pacient prin apasarea unui buton.

Principalele avantaje ale Solutiei de Nurse Call sunt:

  • interventia rapida a staffului medical si evitarea astfel a producerii de incidente majore;
  • cresterea satisfactiei pacientilor si a increderii in personalul medical;
  • platforma de comunicare special conceputa pentru spitale si clinici cu scopul de a imbunatati semnalarea acustica si vizuala in cazul unei urgente;
  • reducerea timpului de raspuns care permite managementul apelurilor si un grad ridicat al fluiditatii comunicarii;
  • verificarea operabilitatii personalului medical de catre echipa de management

De la sisteme simple non audio si audio pana la sisteme complete bazat pe IP, cu suport de voce.